Inte mycket vettigt gjort idag..

Jag lämnade Adrian till dagis 8.30 och gick sen in på gymet och tränade en timme. Ner till Jessica och köpte födelsedagspresent till Kicki som fyller år idag. Upp till konsum och köpte en påse bullar till Harald. Till Tallparken och levererade bullar. Och en liten parantes där; VILKA DUKTIGA TJEJER SOM ARBETAR PÅ TALLPARKEN OCH HEMTJÄNSTEN!!!!!  En eloge till dem!
Hem igen. Hängde lite tvätt och diskade. Till Kicki. Fick lunch där. Till vårdcentralen(mormor fick lov att hämta gossen) , hem,lagade mat, till Östhammar på utvecklingssamtal med David. PUST. Det var den dagen det..

Kommentarer
Postat av: jessica

Hoppas att hon blev glad för presenten.

Tack för att du är en trogen kund och en god vän...

kram jessica.

2009-04-29 @ 09:14:42
Postat av: Kicki

Jag blev JÄTTE glad för den fina siden orkidén jag fick av Jessica från Jessicas affär. Mycket Jessica blev det hihi......! Jätte kul Jessica A att du kikade förbi alltid trevligt att bli hågkommen.



Det är JÄTTE trevligt att du fortsätter att blogga även när du kommit hem. Alltid lika kul att slänga en blick på din sida när jag har en liten stund över (och när datan är ledig förstås)



Ser framemot när du öppnar ditt eget hälsohem. Säg till då så skriver jag in mig direkt och kanske får jag en VIP-billjet om jag hjälper till i köket hihi.



Kramis Kicki

2009-04-29 @ 14:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0