Jag är sååå trött!

Som sagt, nu kommer tröttheten! Resan upp gick jättebra. Jag blev lite osams med GPSen bara i Falun. Det stod Leksand till vänster, men han ville att jag skulle köra höger.. Hmm.. Men som vanligt så gör jag vad andra säger åt mig att göra ;) Jag fick nog åka en kringelkrokväg, men guuuud så vacker! Jag älskar ju Dalarna, vättu.
Jag är som sagt lite trög då det gäller såna här tekniska prylar som datorer, så skulle jag lägga upp fler bilder är risken att jag somnar över datorn. Därför drar jag bara vad jag gjort sen jag kom fram; Jag kom nog vid 16 tiden. Fick ett fodral(?) med en servett i och på detta en liten skylt med mitt namn. Jag fick sedan gå in i matsalen och lägga ut servetten där jag senare skulle vilja sitta och äta. Hur lätt är det? Det låg liksom servetter överallt, och där skulle jag välja vilka jag skulle sitta bredvid, fast jag inte visste vilka dessa var..?? Krångligt? Jag valde ett bord iaf, där det redan låg tre servetter. Tur nog så var det tre trevliga människor! Pust!! Anneli från Falun. Johan från Solna och André från Sthlm.. Jag var glad att det inte var Sture eller Gunvor eller nåt som går i lila sjalar och sånt. Såg faktiskt bara en liten grön tant som såg lite flummig ut. För övrigt var hon faktiskt kortare än jag också!! :D
Vi fick en god soppa och massa grönsaker och groddar och grejer till middag och sen var det välkomstmöte. Efter det gick jag och simmade och såklart bubblade på det! Då önskade jag att Ni alla kunde vara här med mig, FyFaaan så bra jag har det nu hörrni!! Idag är känslan; Jag bokar in mig på tre veckor till . Jag vill ALDRIG åka hem.. Får väl se vad jag tycker i morrn kväll..

Nej, nu SKA jag sova!!! Natti natti


Kommentarer
Postat av: Åsa Thiger

Skönt att höra att resan gick bra! Du är ju inte sann, hur kan man åka fel när man har en gps!?!? Aja det ska va du till det! ;) (puss)



Kul att du träffat en som är kortare än dig...hihi..

Nej nu ska jag sluta hacka!

Middan låter god, be köksan om alla recept så jag oxå kan äta sunt sen...



Hoppas du får det underbart där borta, du är sååå värd detta hjärtat!



Kram från oss!

2009-04-19 @ 16:57:49
URL: http://thigger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0