Nu är det nära :)

Jaha.. Nu börjar det dra ihop sig då... Om två dar ska jag alltså åka på Hälsoresa. Hjälp!! Är man helt puckad i huvudet eller?? Ja, ja.. Antingen kommer jag hem och säger: ALDRIG MER!! Eller så: Ja, men nu har jag gjort det här och det var ju kul, men nästa gång blir det kanarieöarna.. Eller: YES, det här gör vi om!! Det ska iaf bli väldigt spännande. Jag kommer vara helt själv i en hel vecka. Alla andra kanske kommer med sina respektive eller nåt sånt :O  Men som sagt, det gör mig inte ett dugg!! Jag trivs att vara själv. Jag har lånat sju stycken böcker att ta med och resten av tiden får jag väl sova bort eller springa bort, eller nåt :) Jag har iaf räknat ut att jag kommer att få sova NIO nätter i sträck(eftersom Adrian ska till Görgen redan i kväll)  Jag vet inte senast jag fick sova så...??
Ojdå. nu har jag visst börjat blogga också ;) Jag lovar att inte skriva en enda rad om heminredning eller nåt annat (tjafs) Det finns det redan så många som gör och förresten vet ni ju hur det ser ut hemma hos oss :D

Kommentarer
Postat av: Lise

Ha det så underbart min vän, det är du värd!

Kram Lise

2009-04-16 @ 16:12:50
Postat av: Åsa Thiger

Hej syster!



Hoppas att du får det bra där borta nu! Tänk så smal du kommer va när du kommer hem! Snygg är du ju redan så nu är det bara det andra kvar...hahaha!

Sen får du lära mig lite må-bra tips så som vad man ska äta, vilken träningsform tar bäst osv...





Ha det toppen nu och TA HAND OM DIG!!!!!!!

Blogga MYCKET så att vi får veta vad du gör och hur du har det osv...



Kraaaam!

2009-04-16 @ 19:33:17
URL: http://thigger.blogg.se/
Postat av: Pia

Hej vännen!!



Alltså, faaaaan du e ju redan en klippa på bloggning!!! Kanske kan tjäna kosing på det du!! ;) Allvarligt så fångar du intresset av att läsa vad du gör om dagarna! Du kan ju fortsätta även hemma sen. Jag menar, du har ju rätt fullspäckat schema och en massa upplevelser att berätta om! Du har ju gåvan att formulera dig vännen!!! Jag blev ju tvungen att dra igång datorn direkt när jag kom hem efter en förvirrad em på jobbet. Trodde inte du skulle hunnit fixa en så fin sida redan!! Impad!! Ha det nu så skönt o njut av sömnen framför allt!!



Kramar i massor! // Pia

2009-04-17 @ 00:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0