Packat och klart

Njaa..Inte precis.. Nu har jag massor att fixa innan jag åker bort.
(Julia har PANIK!- Faan, mamma jag kommer få diska i en hel vecka..)
David har fått jobb!! Dom ringde igår från reklamutdelningsföretaget, YES!! Måste bara hinna visa honom hur han ska göra, så inte alla tidningar åker i sopkorgen bakom hörnet :D  Det blir kanon för honom att kunna tjäna lite egna pengar. Han är dyr i drift den gossen!!
Jag hade sån tur att jag fick låna pappas dator iaf, så nu behöver jag inte muta Julia så mycket, bara så mycket att hon visar mig hur jag ska göra för att lägga in bilder på bloggen. Man är ju inte helt haj på såna här grejer.. Grejen är ju bara att den här datorn är ju inte större än min sminkväska(om jag hade haft nån vill säga) Hoppas dom säljer glasögon däruppe ;) Texten är väl typ strl 2.. Så, mamma; Jag ska inte stava fel med flit, det är bara det att jag inte ser vad jag skriver :)
Och så var det ju det där med kaffet :0  Så här står det i foldern; "Sluta med kaffe en vecka före så slipper du abstinensen när du är här" Javisst tänkte jag och köpte ett trevligt te, med ambitionen att absolut följa deras råd.. Efter en kopp te skrev jag genast upp på min stora packlista; Neskaffe, doppvärmare, mugg och sked.. HA HA där fick dom för den abstinensen..
 Hörs vidare mina vänner ;)

Kommentarer
Postat av: Annelie

Hej Gumman!

Du har ju redan börjat att skriva, var ju tvungen att gå in och kolla. Märker att du är en alldeles utomordentlig bloggare, det här kan du tjäna massor av pengar på :)

Skönt att kunna läsa en blogg utan tips och trix angående bla. heminredning och små homemakeovers...

Som sagt det finns ju så många sådana redan.

Ha en underbar vecka med trevlig motion, nyttig mat och härliga behandlingar!!



Många kramar från mig.

2009-04-17 @ 10:17:01
Postat av: Åsa Thiger

Ja nu är det inte länge kvar innan du far iväg! Fan vad häftigt!

Kul att David fått jobb!

Hoppas vi kan ses något snart, kanske när prinsen fyller år!?



Stor kram och var rädd om dig!

2009-04-17 @ 11:29:42
URL: http://thigger.blogg.se/
Postat av: Helen G Edvinsson

Hallå!!!



Kul att kunna följa dig under dina dagar på hälsohem.... Ha nu en riktigt skön vecka och njut i fulla drag....Ha det gott:=)

2009-04-17 @ 19:36:51
Postat av: Julia

hahah kanon jobbet

2009-04-18 @ 11:01:53
URL: http://juliejulio.wordpress.com
Postat av: jessica

Hoppas att bilresan gick bra. Och att du får en trevlig kväll där du är.

Njut av din första natt i det fria.

Glöm ej bort att dricka lite kaffe imellan passen....Vi hörs senare...

Kramar den andra jessica i stan.....

På måndag blir jag volvo ägare igen.

2009-04-18 @ 14:53:45
Postat av: Peter Karlsson

Jaja, åka till ett ställe som inte bjuder på kaffe... vad är det för hälsohem? Skönt att höra att din smugglartalang kom till användning i alla fall. Hälsohem? undrar om dina nya kompisar på stället kommer hem utvilade efter att levt ihop med duracellkaninen Jessica Henr... Andersson i en vecka?

Jag kommer att följa ditt bloggande med stort intresse under veckan och lovar att försöka kommentera dina yttranden och göranden så ofta jag hinner.



Peter

2009-04-18 @ 17:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0