Så var det måndag igen...

Hua hua, var trött jag var i morse. Det var jag som hade natten. Endast tio sug, men det är ändå tio ggr att springa upp och ner ur den sköna sängen.. Gossen är rosslig och förkyld. Men dagis fick det bli iaf! Vi delar så gärna med oss av vår snoriga unge ;)  Jag sprang 4,5 km idag. Lika bra att försöka hålla i lite av det man gjort förra veckan. Och snart är det ju dags för Vårruset i Gävle :O  Kompis Anna kom över en sväng på fm och sen var det det dagliga röjandet. Konstigt att det kan bli så skitigt för att man är borta en vecka? Kalla mig gärna städerska också, inte bara mamma, fru, assistent, och mat-tant :)  Jag och Julia övningskörde till Östhammar för att handla lite. Det är ett nöje att lyssna på henne när hon kör :)  Hon svär och låter som den värsta karlakarln :)
Idag när jag hämtade Adrian på dagis berättade Helen att hon hade kommit ut på dagisgården och sett en ring runt Adrian med stor-killar. Hon tänkte direkt att; nu är dom taskiga mot honom eller nåt, så hon går dit med bestämda steg, beredd på att skälla. När hon kommer fram står en nöjd Adrian där med uppdragen tröja och visar upp sitt sår (från flygfärden ner i tunnan) på ryggen... :) Kul att kunna impa..
By the way, så är det sju torsdagar på en vecka!!! Julia städade rummet i kväll!!!!! Yippieee :D Nu ser man golvet. Jag lovar. Jag som var beredd att ringa Rent Hus..
Go´kväll kära vänner...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för en trevlig kaffe stund .

woow ...städade hon hela rummet på samma kväll.

Hur mycket får hon betalt för det då?.....

Jag bara skojar....

vi ses

kram jessica

2009-04-27 @ 20:56:21
Postat av: julie

nu vart det mycket skitsnack om mig i ett o samma inlägg. för det första svär jag aldrig och jag har aldrig haft ett stökigt rum. det har bara varit en liten hinderbana att komma till sängen. men det är ju bara sportigt ;)

2009-04-28 @ 13:25:09
URL: http://juliejulio.wordpress.com
Postat av: Peter Karlsson

Kan ni inte sätta någon form av skyddsräcke runt studsmattan? En vacker dag kommer ni att landa på Konsumparkeringen! Bara av omtanke...

2009-04-28 @ 20:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0