Underbart väder vi har :)

Väskan har fortfarande inte packats upp, kan inte förstå vem som ska göra det? Jag?? Nää, nu har vi inte tid att vara inne. Idag har det ju varit ännu finare väder. Och det är bara 26 april!!! Älskar den här årstiden! Om vi ska snacka lite motion igen då, så blev det närmare en timme på studsmattan med Adrian ;) Och promenaden då förstås, där jag för glatta livet försöker hänga på när Adrian nu cyklar ännu fortare utan stödhjulen :) Vi tog en fika hos Annelie, Håkan och Theodor på fm.. Ute i solen förstås! Stannade till och lekte hos Philip på vägen hem. Sen var gossen trött och hungrig, så det var till att gå hem och fixa lunch. På eftermiddagen gick vi runt stan, köpte glass och kastade sten i vattnet en stund. Julia och jag drog ut och brände lite gummi på kvällskvisten. Mötte bara två rådjur och två hästar.. Djuren dras till oss minsann :)  Det går riktigt bra för Julia att köra nu måste jag få skryta med (jag har lärt na` själv )
 Jaha, då var man tillbaka i gamla svängar igen då.. Borta bra, men hemma bäst (eller??)
Hej hej :) Snacka om att hoppa ur bild :)Killarna är ute på fisketur..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0