vackert väder och jag sitter inne :(

Ja, sitter inne är väl en överdrift. Låter som jag hamnat i fängelse :) Nej, det var ju då dags för att göra löner igen. Satt halva kvällen igår och bestämde mig för att göra klart skiten idag. Nu så! Faan, vad duktig jag är :D Nu kan ni även kalla mig löneadministratör ; )  Väntar bara på att havregrynsgröten ska kila vidare i systemet så jag kan sticka ut och springa en sväng. Måste passa på när nu gossen är hos Görgen. Alltså, vad gjorde jag/vi utan dessa underbara människor som jobbar med våran lilla unge??? Förmodligen springa rakt igenom den berömda väggen!! Igår blev det inget skrivet. Görgen hämtade Adrian vid 17 tiden. Jag fixade käk, diskade, plockade undan och satte mig med lönerna. Klockan åtta var det dags för Rent Hus på TV. Jag tog ett glas vin(okej då, två..) och tvärsomnade på soffan . Så trött är man efter att ha jobbat natt i fyra dygn.. plus lite på dagen med förstås.. Adrian talade myndigt om för mig innan han åkte att Allan och Edit inte städat efter sig då dom hade lekt med play do degen(han sa inget om sin egen delaktighet i det hela) och att hans rum var ganska stökigt. - Men, mamma, det kan ju du göra när jag är hos Görgen!! Han är alltså som karlar i allmänhet, den ungen :)
Dagen fortsatte med två varv i elljusspåret, målning och nu ska vi ner och äta :) Passar på när vi inte har en enda unge hemma (blir billigare så)
Hörs i morrn ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Han är alltså som karlar i allmänhet, den ungen"

????

2009-04-30 @ 20:34:04
Postat av: lillasicka

hmmm.. vem kände sig träffad där??

2009-04-30 @ 23:53:43
Postat av: Anonym

Karlar i allmänhet :-)

2009-05-01 @ 14:23:03
Postat av: pia

2009-05-02 @ 21:23:42
Postat av: pia

mäh... haha

2009-05-02 @ 21:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0