Vilken dag...

Hå hå ja ja... Förstår inte varför Peter kallade mig för duracellkanin ;)
Idag iaf ställde jag klockan på halv åtta, för vattenträningen började kvart i åtta. Den höll på i 50 minuter. Dusch! Efter det frukost :D
 9.45 var det dags för stavgång i 3.5 km, Direkt efter, in i gymnastiksalen för 15 minuters spinning och 15 minuters boxning :o Lunch!! Sen var det kurs i hälsa och step-up pass..Dusch..  Middag!! avslutade nu dagen med ett yoga/avslappningspass.. Dusch.. Men herregud, tänk om jag inte kommer ur sängen i morgon bitti.. Undrar om dom saknar mig då? Ja ja, ren är jag ju iaf.. Många duschar blir det! Alltså jag orkar inte ens blogga direkt i dag. Jag ska nog hämta en frukt och sen lägga mig och läsa..
Kram Kram


Kommentarer
Postat av: Pia

Hallåj Gumman!!!



Antar att du redan somnat... Du va ju lite trött redan igår kväll och efter denna dag undrar man ju inte på om du e slut!! Trivs som fisken i vattnet skulle jag tro!? ;) Du lär se ut som ett russin som du blöter kroppen och sen passar väl inte kostymen pga all träning!! Mkt fin stuga, ser ut som ett dockskåp!! Tror det där föll väldigt väl ut för dig att träna och sen sova djupt om nätterna!? Ha det gott min vän så höres vi snart!! Kram kram

2009-04-19 @ 20:25:09
Postat av: jessica

Hoppas att du är nöjd efter första dagen med all träning. Hur går det med kaffet? Klarar du dej utan det.....

Sov nu riktigt riktigt gott....

Kram jessica. Sören är nyfiken på din blogg.

Familjen hälsar.

2009-04-19 @ 20:39:40
Postat av: Åsa Thiger

Ojjj vilken dag du verkar ha haft! VAD DUKTIG DU E!!!!

Snacka om att du är redo för beach 2009 efter den här veckan! Bra med kostlära oxå, det har man ju alltid nytta av ju!



Stor kram!

2009-04-20 @ 09:04:14
URL: http://thigger.blogg.se/
Postat av: Ulla Åberg

Vilken tuff start. Fortsätter du i den där takten, kommer du springa ifrån mig. Måste nog ut ut träna :). Hoppas du har det bra.

Kramizar

2009-04-20 @ 10:15:53
Postat av: Helen G Edvinsson

Guuud va kul det låter och va fint du bodde, hoppas resten av veckan blir lika bra.....:=)

Ha de gott så länge

2009-04-20 @ 17:53:04
Postat av: Julie

du är extrem mami ;)

2009-04-20 @ 18:03:25
URL: http://juliejulio.wordpress.com
Postat av: Peter Karlsson

Vattenträning, stavgång, spinning, boxning! Verkar mer som ett träningsläger för multisportare. Och inte kan de koka kaffe heller! Läste du rätt? Stod det verkligen hälsohem i broschyren? Det är tur att det är ett jäkla GO i dig, vettö. Har du bara inte fått mjölksyra upp till örsnibbarna, så fortsätt att skriva om dina upplevelser, du skriver förbaskat bra och det är jättekul att ta del av det.



2009-04-20 @ 19:08:42
Postat av: jessica

Hallå hallå vart har du tagit vägen.....

Vill läsa mera om dina upplevelser.

kram jessica.

2009-04-20 @ 20:47:20
Postat av: Pia

HALLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!! Gräsö calling!!!! Jag vill åxå läsa mera.... :( Vad göru vännen?? Mår du bra??

Kramis!!

2009-04-20 @ 22:23:58
Postat av: Anonym

HALLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!! Gräsö calling!!!! Jag vill åxå läsa mera.... :( Vad göru vännen?? Mår du bra??

Kramis!!

2009-04-20 @ 22:24:43
Postat av: Pia

Men nu går det ju inte att skriva till dig heller!!?? Jo jag sa - Jag vill åxå läsa mera!!! Hur mår du vännen?? Allt ok??

Kram

2009-04-20 @ 22:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0