åååååh vad trögt allt är...

Jag är såå trött, såå trött fortfarande... en orsak är kanske att jag uteslutit socker ur kosten? Förhoppningsvis en avvänjningsperiod då kanske?? Vet inte? Igår var iaf jag och Jessica M på Formexmässan. Så mycket fint att se! Någon gång kanske jag också får huset klart och kan handla lite fina saker... Jessica gjorde iaf lite nya inköp till affären :)
Idag skjutsade jag in den andra Jessica till Uppsala. Hon sitter nu på buss till Funäsdalen. På väg hem till Röros. Mötte sen upp David som kom in med bussen. Vi åkte och köpte den efterlängtade moppen :) Gladare kille får man nu leta efter... Visst är det tur att det är så lätt att glädja en annan människa?!
Lilla tussen våran fick komma till Katarina och Görgen nu  i helgen. I morgon ska han bestämt ut på älgjakt med Görgen :) Katarina berättade att han placerat bössan sin i hallen bredvid matsäcksväskan :) Månne det bli en tjuvstart på älgjakten i år väl? Men det är väl kanske bara Adrian som har bössa med sig kan jag tro. Görgen kanske röjer pass eller nåt annat skoj?! Kanske vi får älgstek på bordet på söndag då? Adrian talade om igår innan han åkte till Görgen, att man sågar av huvudet på älgen när man skjutit den :O   Jaha ja??
Nu när jag varit så dålig på att skriva och lägga ut bilder så nu blir det endel...


Idag får vi höra in i hithålet på båten :)   (Adrian har svårt med sk-ljudet)







Ja. vadårå?? Knäppa?? Vi?? Näää!! Vi är bara lite rastlösa, då vi suttit i bilen ett tag :)




Här är vi på Barnens Bruk :)










Ja, nu kan ni ju gissa vad som sitter där ;)  OBS! Inte Rulles kallingar!!



Julia kände sig såå lång...



Minigolf utanför..












Och stooooora gungan!!



Nästa ICA handlaren va??



Lite fika i trädgården mittöver...






Adrian ville ha ett eget bord han...




Så här fina är mina blommor nu sen vi fick Greger :)
Och dom stod faktiskt i fönstret... Suck!

Kommentarer
Postat av: jessica

Tack för trevligt sällskap på mässan.

Jag tror nog bestämt att det var dom bästa bilderna på din man och dig själv. Du kan väl förstora dom och hänga de vid sängen.....Hoppas att det gick bra på tjej-milen. Vi hörs kram jessica.

2009-08-30 @ 18:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0