Är hösten på väg, månne??

Känns lite höst idag faktiskt. Vemodigt tycker jag :(  det kanske beror på att skolan börjar i morgon... Igår blåste det ju sååå otroligt, men det blev faktiskt varmt ändå. Lise med familj kom och hälsade på :) Ååh, vad glad jag blev! Vi har lyckats träffas två ggr denna sommar!! Duktiga! David (Lises pojke) fick smak för att köra fyrhjuling :) Ville inte sluta :)
Jag och Camilla tog två varv i elljusspåret på kvällen! Vi var rejält trötta redan efter ett varv, men vi fortsatte ändå. Var nära att ge upp efter ett och ett halvt varv, men då hör vi Sören och Emil bakom. Då kunde vi ju absolut inte ge upp!! Så tack för det Sören :) Kan ju inte bli omkörd av en nybörjare ;)  Nu är det bara till att packa ner dojjorna till Finland i morgon.. Det värsta är bara att jag har fått jordens skavsår på lilltån :(  Kan tyckas löjligt, men oooh var ont det gör!

Och i lördags var det massage för hela slanten! Det blev en väldigt lyckad dag!! Självförtroendet får sig en kick eftersom alla är så otroligt nöjda och glada :) Ryggen klarade sig fint också. Jag hann med att massera femton personer som fick femton minuter var. Kanonväder hade vi också! På kvällen åt vi kräftor hos Jessica och Sören. Gott och väldigt trevligt!!

Som sagt så åker vi till Nagu, som ligger i Åbo skärgård, i morgon för att hälsa på moster Karin och morbror Torvald. Det ska bli så roligt att få träffa dom igen!! Det är nog ett år sen sist. Karin är mammas lillasyster och min favoritmoster :) Vi tar nattbåten ( betalar gärna lite extra för att slippa sitta i bollhavet en hel dag med Adrian ) från Stockholm. Kan ju säga att det är minst sagt mycket packning, som vanligt när lill-prinsen ska med..
Nu ska jag försöka tippa kull gossen så vi kan fortsätta plocka fram allt som ska med.
Natt natt







Badortsdagen 2009 :)



Lise och David





Amalia och Adrian

Kommentarer
Postat av: jessica

Hoppas att ni får en trevlig vistelse i grannlandet.

Vi hörs och syns när ni kommer hem igen.

kramar jessica.

2009-08-18 @ 08:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0