Badortsdagen i morgon :)

Och jag har köpt en ny "gammal" klänning som jag ska ha på mig. Jag står ju och masserar uppe på Strandhotellets innergård. Hoppas att min rygg pallar med.. Det var efter förra årets badortsdag jag fick ont i ryggen. Och i september blev det ju ambulans till UAS. Diskutbuktning/diskbråck :( Inte kul... Men jag somnade på spikmattan igår kväll. (Vaknade kl 02.00) så vi hoppas att jag fått en massa akupressur nu så jag klarar mig..

Det som är lite tråkigt är att jag missar allt som händer på byn den här dagen, eftersom kön till oss brukar var oändlig!!
Kom gärna och säg hej om ni har vägarna förbi :)
Nu ska jag vara lite trevlig mot mannen min, han kom hem från Sala (crossläger) för en stund sen och har bänkat sig i soffan. Han och Greger sitter och äter popcorn och kollar TV :)
Hej hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0