Bakis på sjön idag!

Ja, igår blev det öltältet, med liiite för mycket att dricka. Ååhh så hårt mössan satt i morse! Men vi hade så himla roligt så det var värt varenda cell som dog i min hjärna :) Det var länge sen jag haft så kul. Det allra roligaste var nog att vi fick med oss Jessica och Sören. Tror dom hade minst lika trevligt ;)
När vi vaknade i morse förstod vi att det inte gick att var bakfull på altanen( hett som tusan) så vi tog båten och åkte ut på sjön istället. Julia följde också med. Adrian skulle vara hos Katarina till klockan tre. Vi ville inte åka så långt så vi la oss på lilla Varvsholmen. Efter ett tag blir Julia fruktansvärt bajsnödig. Stackarn!! Hon undrade ifall jag inte skulle kunna hålla upp henne som jag gjorde när hon var liten och skulle bajsa i skogen... Njaaa.. vette tusan. Måste gyma lite mer först :) När hon hållt sig en halvtimme mer än vad som är brukligt så ska hon iaf traska ut bland myrorna för att lätta på trycket. Men vad händer då? Jo, det kommer tre barn traskandes över våra grejer!!! Jag trodde jag fått hallucinationer eller nåt? Asså va? Om vi åkt ut på sjön så räknar vi ju kallt med att var själva på den lilla ön vi åker till. Inte att det kommer en familj till och lägger sig bredvid.. Det är ju en oskriven lag. Men den fattar tydligen inte badisarna. Jag tyckte att vi skulle klä av oss nakna för att skrämma i väg dom, men där gick gränsen tyckte Julia. Ja, något bajsande i skogen blev det ju inte för henne iaf. När vi en stund senare packade ihop för att åka och hämta Adrian så tog vi resten av våra smörgåsar och smulade sönder dom på berget. Vi vill ju såklart mata dom stackars hungriga måsarna :) Tråkigt för våra grannar på lilla Varvsholmen :D
Vi skjutsade iland en nödig Julia som skulle åka till jobbet och fick en febrig Adrian med oss istället. Men med lite alvedon och chips så gick det också bra. Vi kom inte hem från sjön förrän klockan var efter åtta på kvällen. Helt suveränt skönt!! Jag tycker bara så synd om alla de som har börjat jobba efter semestern nu. Det här vädret hade väl kunnat komma för några veckor sedan??



Julia fotograferar..



Vänta, jag måste göra en min till!



Blev det bra??



Mötte pappa Stig när vi var på väg hem :)  cool va??

Kommentarer
Postat av: jessica

Tack för igårkväll . God mat och trevligt sällskap.

Kram jessica.

2009-08-07 @ 09:31:22
Postat av: Åsa

Åh vad han poserar framför kameran. Har han lärt sig av sina föräldrar mån tro?! ;)



Ses imorn!



Kramar!

2009-08-07 @ 09:44:56
URL: http://thigger.blogg.se/
Postat av: Jessica.E

Jag fattar lixom inte att ni har sommar ännu? Ser så otroligt härligt ut med sjön, jag vill oxå...

Men jag jobbar och sliter och bor på fjället.Suck! I bland ångrar jag så att jag flyttade från Öregrund, men jag hade nog fort blivit rastlös där. Dricker vin som sovmedicin, har jobbat till nu och börjar 7.15 i morgon.Alex får hämta skådespelarbarnen! Sista kvällen i dag. Har du sett på den norska serien "himmelblå"? En av skådespelarna är med här! Nu ska jag skynda mig i säng så jag slipper "mamma, kan du hjälpa mig?" för jag sover nämligen.

2009-08-08 @ 23:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0