Det har gått några dagar igen...

Ja, här har varit fullt upp. Har inte haft tid att skriva nåt.. Och sen är jag såå otroligt otroligt trött hela tiden. Vet inte varför, för nätterna har faktiskt varit skapliga.
Vi kom hem i söndags morse från  Finland. Resan gick bra!
När vi kom hem ville Julia att vi skulle åka till Lövstabruk, till Barnens bruk, med Adrian. Vad gjorde jag väl utan Julia??
Vi hade jätte mysigt! (lägger ut bilder sen) Väl värt ett besök för er som inte varit där!!
Igår och idag har gossen varit på dagis, med Helen.  Just ja, igår var Rulle och jag på bio. Vi såg "Sommaren med Göran" Säger bara; SE DEN!!! Så jäkla rolig!!!
Idag har jag målat Julias stuga. Pust vad varmt det var!!! Mormor hämtade från dagis och sen var dom till bibblan och lånade typ hälften av alla barnböcker som finns :)
Lite svårt att skriva nu. Jag och Julia kollar på "Män som hatar kvinnor"
Skriver mer en annan dag ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0