Hemma igen..

Ja, nu har jag varit och hälsat på kompis Cecilia i Stockholm. --NEEEJ, inte Stockholm. Täby, säger hon då!! Ja, ja, för mig är det iaf Stockholm :) Vi har som vanligt (när jag är där) legat på varsin soffa och druckit vin och filosoferat över livet. Idag tog vi tillochmed en liten tupplur mitt på dan!! Jag låg på balkongen :) Så skönt! Jag behövde verkligen vila nu, för jag har haft tre "vakennätter" på rad!!! Men nu har jag kollat det igen; Det beror på fullmånen!!! Jag trodde det var skitsnack, men det stämmer verkligen... Suck. Tur man inte blir varulv också...
När jag kom hem kastade jag in grejerna, drog på mig springkläderna och sprang 5 km :) sååå duktig! Det är så roligt. Jag har fått en till springkompis. Camilla! Min kompis Ulla bor ju tyvärr i Gimo ( stackarn) och vi kan inte springa så ofta tillsammans. Tyvärr så är det ju ingen av mina andra goda vänner som har lust att flåsa runt med mig i skogen.... ;)



Den dumma fullmånen :(



Tupplur på balkongen :)



Cecilia vid datorn...

Kommentarer
Postat av: Ulla Åberg

Du är inte ensam i fullmånes tider, har också jättesvårt att sova då. Vi ses i morgon "stackarn"

2009-08-06 @ 18:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0