Jag måste få fråga en sak...

Hur kan det komma sig att, om man sätter upp en sån här lapp:



Så ser det iaf ut så här när kvällen kommit och alla ( faktiskt inklusive mamman i familjen) är trötta... :





Och vem tror ni får ta hand om allt?? Jo, självklart den som skrev lappen...



Så en stund senare, ser det iaf ut så här..  Men nåt skrivande i kväll vette tusan om jag hinner. Jag som hade lite att förtälja. Ja ja, får se hur det ser ut om en stund. Lite kvar att sanera där nere i köket.
Ses!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag säger bara; DISKMASKIN!

2009-08-12 @ 23:25:27
Postat av: lillasicka

Jaa tack :) ställ den i hallen om jag inte är hemma!

2009-08-13 @ 19:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0