Borta bra, men Bockön bäst!!

Tro det eller ej så fick jag faktiskt med mig min käre make ut denne helgen. Jo, det är sant!! Han försökte iofs tjata sig hem på lördagen redan, men där fick han tji :) Jag låtsades inte om honom bara och som alla andra barn så slutade han tjata till sist.. Adrian tyckte det var mysigt att ha sin pappa med för en gångs skull! Vi la ut nät och fick abborrar (som vi just ätit upp) Vi tog en tur till Raggarön och köpte lite godis. Emil, Albin och Sören var över och bjöd på en öl. Ja, vi har haft en jätte mysig helg helt enkelt... Det enda som var lite jobbigt var att jag had en sån "vakennatt" igen. Jag verkligen hatar det!! Jag somnade vid elva-tiden, vaknade igen vid tolv och var vaken till halv sex!!!!! Jag gjorde som jag brukar, tog en bok för att lättare hitta sömnen igen. Men denna gången gick det inte! Jag läste ut en hel bok, från sida 1 till sida 312... Jobbigt, jobbigt!!!! Men boken var bra iaf :) Karin Alvtegen, "Svek" hette den...
Men före det då? Jag vet inte när jag skrev sist! I onsdags hade vi körlektion i Östhammar, jag och Julia. Med lärare, körskolebil, dubbelkommando och hela bidevitten. Jag har aldrig sett Julia så nervös någongång! Hon bara stod och hoppades att dom skulle ha glömt bort oss. När sen bilen kommer så sitter det dessutom en ung kille vid ratten!! Ännu värre :) Ja, sen gjorde hon ju allt fel såklart. Hon som är såå duktig på att köra bil annars. Motorstopp, glömde ge tecken, krypkörde i 45 km i timmen.. Men, men på tisdag är det dax igen! Får se om det går bättre då.
Imorgon åker jag till Stockholm och hälsar på kompis Cecila som jag lärde känna när jag gick på Axelsons. Det ska bli trevligt!! Länge sen vi sågs nu..


Adrian fick ro själv med Emil. Gissa om mamman var nervös?!!!!




---SITT I BÅÅÅÅTEN!!!!!! 



Nätupptagning...



--Jag vill åka båt med dom. Utan mamma, pappa och sugen... :)
Glaaaaad!!


Kommentarer
Postat av: jessica

Ni verkar ha haft en trevlig helg. Ha det så bra i stockholm och passa på att vila upp dig. Det behöver du. Vi hörs innan onsdag.

kram jessica.

2009-08-02 @ 20:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0