Varför gör just min son så här (jämt)??? :)






Kommentarer
Postat av: jessica

Är man barn så är man. Dom bara älskar allt som har med vatten att göra. Det såg för härligt ut när adrian häller vattnet på sig. Önskar att vi vuxna kan vara så där spontana.

kram jessica.

2009-08-05 @ 09:17:24
Postat av: Lillasyster!

Skitunge rent ut sagt! ;)



Saknar min lille prins!



Puss!

2009-08-05 @ 13:34:05
URL: http://thigger.blogg.se/
Postat av: jessica

Jag sover oxå dåligt när det är fullmåne. Aldrig problem annars, sover som en sten!

Såg den proppfulla parkeringsplatsen på Furuvik när vi körde förbi...

Oj, nu ska jag ner i pausen till mina barn som är med i en uteteater. Slut vid 24.00 så det normala för oss nu är att äta kvällsmat vid 00.30 och sängen vid 01.00! fyra dagar till håller det på sen ska vi försöka vända dygnet igen. Skolan här börjar den 17 aug. vet inte hur ni har det? Hej då!

2009-08-05 @ 22:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0