Alltså, vad är det för feeel på mej???

Jag har liksom slutat sova..ju.. Jo, inatt var jag faktiskt vaken endast två timmar. Men natten före var jag vaken istort sett hela jäkla natten. Är det någon som har en aning hur lång en natt faktiskt kan vara??? Min snälla mamma kom hit och stoppade mig i säng ett par timmar på dagen igår. Fast jag visade mig vara duktig och sa ifrån. Hon vet hon..
Ska jag behöva gå till doktorn för det här eller?? Grrrr! Jobbigt detta :( Och nu kommer fullmånen i natt också, tror jag. Ingen som har lust att plocka ner den rackarn? Ett bekymmer mindre då.. 
Ska gå till hälsokostaffären och inhandla valerina eller nåt, får se om det hjälper.
Jaja.. Nog om detta.
I morse kunde jag äntligen gå på gymet igen. Har inte haft pengar att kunna köpa gymkort för och sen har gossen varit hemma så mycket så det var ett tag sen jag var där. Jag sprang iaf 5 km på bandet, hoppade fyrahundra hopp med hopprepet och tränade. Skööönt!! I kväll skulle dessutom min kära make vara hemma och umgås med sin lilla son så är det nån som har lust att promenera i kväll så är jag ledig :) Sen ska jag väl tamejfaan inte ha några som helst problem att sova?????
Idag blir det "knappbyte" hemma på köksbordet. Det är Maddes tur att få prova hur det går till. Förut åkte vi in till UAS för att göra det, var tredje månad. Nu fixar vi det själva, hemma. Ibland tror jag vi kan mera här hemma än vad de kan därinne. Gossen tycker det är okej och det är huvudsaken.
Nu blir det till att städa av lite , handla och förbereda middagen innan Adrian och Madde kommer hem från dagis :)
Tjingeling!!

Kommentarer
Postat av: jessica m

2009-12-01 @ 18:37:52
Postat av: jessica m

Snart är natten här och jag hoppas att John Blund

tittar in till dig. För till mig kommer han nästan varje kväll. Jag ska skälla på honom litegrann...

Han måste ju besöka er också.

Sov gott och dröm skönt.

Kram jessica m

2009-12-01 @ 18:40:49
Postat av: viveca

Hemskt att inte kunna somna, för mig är det precis tvärtom, kunde sova dygnet runt. Hoppas iaf att du får sova inatt.

kram från muminmamman

2009-12-01 @ 20:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0