Ann-Mari fyra år..

.. frågade mig på dagis igår; Är du väldigt gammal???? Asså va!! Får man slå barn??
Förstod att det inte var någon idé att försöka förklara för henne att sömnbrist gör folk väldigt gamla :) Jädra skit! Jag la ju in en bild på min fina pappa häromdan. Han tyckte inte att han kände sig som han såg ut, liksom. Ni fattar?? Det är samma här. När jag ser en bild på mig själv blir jag alltid lika förvånad. Vem är det där?? Vilken tjockis!!
Men pappa tog iaf fram den bilden som han tyckte gjorde sig själv rättvisa. Hur han känner sig. Jag kan ju bara se min storebror Johan i den bilden jag. SÅ JÄKLA LIKA :D


Kommentarer
Postat av: pappa

bra jessik nu känner jag mej nöjd

2009-12-08 @ 19:06:25
Postat av: jessica m

Woooow vilken snygging..

Stilen sitter kvar än idag..eller hur..

Jessica m.

2009-12-09 @ 08:44:40
Postat av: Malin Landberg Östhammar

Vilken stilig pappa! Och du har rätt, Johan är väldigt lik!Just den frisyren hade pappa också :)

2009-12-09 @ 10:32:10
Postat av: cecilia Waldensten

Hej jag har aldrig skrivit på en blogg förut. Men bilden på din unga pappa ser ut som din son David. Otroligt lika. Härliga bilder på dig också i bassängen! jahmhhm jaha mhmhmhmh. Cecilia

2009-12-09 @ 22:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0