Åsså vare nyår dårå...

Alltså, snart 2010..
Jag kommer ihåg när vi gick i fjärde klass. Året var 1980 :) Vår lärare Stig( för övrigt den bästa vi hade) bad oss att skriva ner vad vi trodde skulle ske år 2000. Asså va? Då skulle vi liksom vara trettio år, skit gamla och världen skulle typ vara helt fylld av olika rymdfarkoster eller så. Det var ju skiiit långt dit.
Och så vaknar man upp en dag och året är 2010 och man ska snart fylla fyrtio.. Var tog livet vägen? Inga rymdfarkoster har jag sett på vägen heller.. Det närmsta rymden jag har är ett nytt sätt att trolla fram musik; Spotify :) I love it!! Vad tror ni jag letar upp för musik då?? Jodå, åttiotalets bästa! Noice, Gyllene Tider, Kim Wilde.. Ja, Kim Wilde ja. Nu brorsan kan jag lyssna gratis på den skivan!! På åttiotalet fick jag hyra kasettbandet för fem kronor!! Inte snällt Johan!! Affärsman endast tretton år gammal :)
Ja ja.. Nu sitter vi här, min man och jag. Vi har just skjutsat ut vår snart artonåriga dotter(!!) på fest till Ånö. Femtonåriga David vill inte heller umgås med oss en kväll som denna.. Och lillfisen firar nyåret hos Edvardssons :) 
Så nu säger jag GOTT NYTT ÅR till er alla, mina vänner och alla jag... gillar...
Kannibalgrytan nästa för oss :D 

Kommentarer
Postat av: Li

Gott Nytt År och God fortsättning på det nya året!

2010-01-01 @ 19:00:07
URL: http://muchalita.wordpress.com/
Postat av: Anonym

Hoppas ni hade ett fint avslut på året! Håkan va ju tvungen att ploga så han gick isäng före 12 slaget. Själv satt jag o försökte dricka ett glas rött, som för övrigt smakade pyton, med 2 fisande hundar... Ja nytt år blev det iaf. Vi får ta o träffas ngt!? Kram Pia

2010-01-02 @ 12:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0