Inte roligt längre...

..krafterna tryter nu, på dagarna. När man ska förväntas vara pigg. Rulle jobbar inte hemma heller så där finns ingen hjälp att få. Denna vecka är gossen endast på dagis en dag.
Idag var jag iaf med Adrian själv på dagis. Lättare att hålla sig uppe och vaken då.. Vad är det som händer med mig? Inre stress som kompis Jessica säger.. Jag vet ju att det egentligen är så jag med. Vi lever i en väldigt tuff situation, med allt som är runt oss. Jag har aldrig läst så många böcker förut! Jag har väl aldrig räknat såå många får förr heller! Världens största fårfarm kan jag säga! I natt räknade jag från tusen, baklänges ner till noll. Sen tände jag lampan och läste en halv bok till. Helvetes jävla skitnätter!!!!
På onsdag ska vi träffa det nya teamet på sjukhuset, då vill jag vara någorlunda pigg. På fredag ska vi ta ut Jessica, som fyllt 40 :) Då vill jag verkligen vara pigg!!
Pappa säger att det fortfarande är fullmåne?? Är det så? Isf går det ju över snart :)

Skit samma!! Jag får väl sova sen.. nångång..


Kommentarer
Postat av: jessica m

Jag tror att du blir påverkad av månen. Jag själv har märkt att dom här dagarna har varit lite svår sovt.

Ni kanske gör något galet med mig på fredag och sen sover du som en stock......ELLER...

Ta en liten hutt så sover du gott.

Kram jessica m.

2009-12-07 @ 20:28:38
Postat av: Li

Jessica, inre stress är väl inte konstigt om du har. Har du varit till någon läkare? Jag tror att du behöver lägga ner så mycket som möjligt och bara tänka på dig själv...

Kram

2009-12-08 @ 09:03:42
URL: http://muchalita.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0