Julafton i morgon :)

Och det är nu paniken kommer för mig. Det är inte alls så många julklappar under granen. Åh, vad jag tycker det är jobbigt. Det är väl därför man får lönen dan före dopparedan. För att man ska kunna panikhandla dom där sista dåligasamveteklapparna..? Jag vill ju, som alla andra, ge mina barn precis allt dom vill ha och helst lite till.. Vi hade ju i år dock sagt att de två stora barnen inte skulle få direkt nånting eftersom det blivit stugor, datorer, bilar och mopeder.. Men som sagt. Nu är den värsta dagen här. Den dagen då ångesten kommer.. Den är ju bara för mig. Det vet jag ju. Barnen bryr sig säkert inte så mycket.
Jag har ju iaf ett stort paket till Julia :) Och jag har väl aldrig varit med om en "unge" som är sååå nyfiken. -- Mamma, du måååste säga vad det är i paketet. Jag dööör! Hon klämmer, känner, skakar, gissar, utpressar för att få veta :) Men är det nån som kan vara hemlig, så är det jag!

Igår hade vi tapetsering av stugan :) Julia, jag och faster Anna. Alltså, fy faan vad vi är bra!! Självaste Nyström hade inte kunnat göra det snyggare. Ja, kanske lite snabbare, men vadå? Så skönt att det är klart nu iaf!

Julia och jag tänkte ha en uppesittarkväll i kväll med bingolotto. Jag skickade således upp mannen min för att söva lilla gossen. Efter tjugo minuter kommer... Adrian ner. Pappan somnade..

Alla mina vänner och alla jag känner; En riktigt God Jul önskar jag er!!



Kommentarer
Postat av: Åsa

God jul syster!



Hoppas vi kan träffas snart!



Puss och kram från oss 4.

2009-12-24 @ 09:49:24
URL: http://thigger.blogg.se/
Postat av: Li

GOD JUL till er alla!

Hoppas ni haft en riktigt fin dag :)

Kram

2009-12-24 @ 21:33:19
URL: http://muchalita.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0