Nu är vi alla vaccinerade!

Ja, jag fick äntligen med mig David idag, efter mycket protester!! Och jag sjäv fick vaccin mot säsongsinfluensan. Julia och Adrian fick spruta nummer två igår. Så nu är vi alla klara!!
Och nu måste vi prata lite om min sömn igen då! Jag köpte ju Valerina och fick sova två nätter riktigt bra. Men i natt var det kört igen. Jag vaknade kl 02.30 och var vaken till strax före 07.00.. Bläää! Varför? Varför? Varför? Detta är inte speciellt kul längre... Jag hade tänkt att åka in till Uppsala och handla julklappar idag, men det fick jag hoppa över.
Undrar sa flundran om jag kanske ska ta och sätta upp julgardinerna nu? Stakarna står(!!) redan på plats :)
Ikväll tänkte jag och min man ha en mysig kväll framför Idol, men om jag får göra en gissning så somnar jag nog fem i...

Ha en trevlig helg mina vänner och alla jag känner :)


Kommentarer
Postat av: jessica m

Egen vuxen tid har man allt för sällan.

Så tag vara på kvällen. Ett tips så att du ej somnar. Sätt ett par tändstickor vid ögonen...Då ser det ut som du är vaken iallafall..Hi Hi.

Ha en trevlig kväll.

kram jessica m.

2009-12-04 @ 19:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0