Trackbyte idag..

Gissa om läkaren den här gången tog fram rätt sorlek på track?? Nej, just det! Men denna gång hann jag iaf se det innan jag tog ur den gamla.. Asså va?? Suck!
Gossen köpte sig ett hagelgevär efteråt. Hoppas han inte känner sig bitter eller nåt? Nej, han ska ha det när han går på älgjakt med Görgen ;) Men det kan bli lite för Görgen att förklara framöver är jag rädd. Jag läste nämligen sagan om Babar på sjukhuset idag, för Adrian. I denna första bok om den lilla elefanten så är Babar och hans mamma ute och leker, men så kommer jägaren och skjuter Babars mamma. Så hon dör!!! Adrian blev så beklämd och ställde en massa svåra frågor.. Oj oj Görgen. Vad säger man nu??

Adrian har förresten lärt sig att skriva :D  Det är Julia som lärt honom. Ett ord: FIS  Ja, just det.. Fis.. Varför då kan man undra?? Tonåringar, eller va? Ja, iaf så skrev ju då Adrian ett brev till Arne (doktorn) i morse i bilen, som han sen gav till honom. Vad stod det där då, undrar ni? FIS... Hmm..
I morrn bär det av till sjukhuset igen.. Denna gången med farmor. Dags att träffa ALS teamet igen.

 God Natt alla nära & Kära

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0