Förlåt Greger....

Om du läser detta, Greger, vill jag bara be om ursäkt för att du fick en halv liter mjölk över dig i båten på väg hem från Bockön. Det var verkligen inte meningen!! Sparsam som min mamma lärt mig att vara så skulle jag ju promt släpa hem den öppnade mjölken. Jag satte på ett lock och ställde ner förpackningen i den mjuka kylväskan. När sen täcket, som var ditt vindskydd,  höll på att blåsa i sjön så kastade jag bara på kylväskan som tyngd. Att det låg en öppnad mjölk där i, det hade jag glömt för länge sen... Jag lider av alzeimers-light vättu. Men nu när du tvättat dig i ca fyra timmar börjar du se helt okej ut. Hoppas du inte är laktosintolerant bara... F´låt!!!

Kommentarer
Postat av: Greger

kom ihåg det här om jag råkar skita inne nån gång...

2009-07-18 @ 19:25:59
Postat av: Mazarina

Greger, det kan inte fortsätta på detta vis... Jag rekommenderar dig att ta kontakt med. KRIS - Kaninernas rätt i samhället. Med KRIS kan du ringa, maila och chatta om vad som helst, ingenting är för stort eller för litet, för konstigt eller för vanligt.

2009-07-21 @ 00:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0