Gaaaaalen unge :)

Ja inte tar han då hänsyn till att han har track när man badar inte, den ungen!! Jag och Julia var så modiga att vi åkte till Berkingebadet idag med Adrian.. Pust säger jag bara!!  Ganska trötta var vi. Tur vi hade köpt med oss chips att muta honom med emellanåt så vi fick pusta lite.
Ca 30 meter bakom där vi hade vår filt var det två dörrhål. Adrian talar myndigt om att där är det omklädningsrum. Alltså, hur kan han veta vad det är? Ja ja.. Iallafall så sprang han ju mestadels naken där på gräsmattan, men sen när det var dags för oss att klä på oss och packa ihop så säger han; Nu ska jag gå och byta om i omklädningsrummet! Så tar han sina kalsonger under armen och går in på damernas :) Kommer ut efter nån minut och hämtar shortsen och gör om samma procedur. Sist hämtar han tröjan, fast denna gång går han in på herrarnas. Ställer sig i dörröppningen och ropar- Maaammaaa kom in och koooolla!!!!  Hmm.. Fanns säkert inte mycket att se därinne, men folk skrattade gott åt honom :) Vad nu hans mamma skulle in på herrarnas och se...

Kommentarer
Postat av: Annelie

Ha ha, tänk så söt han är er lilla prins, skrattade högt när jag läste hans lilla upptåg!

Kram vännen min!

2009-07-03 @ 00:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0