Inget som hänt...

Nej, jag vet inte. I onsdags var vi ner till farmor och hälsade på. Adrian körde fyrhjuling och jag gick (väldigt fort gick jag!!!) Vi följde med farfar ner till bryggan och hämtade ål. Usch och bläää vilka äckliga fiskar! På kvällen hade vi besök av Anniki och Joakim med papegojan Charlie och hunden Opsi. Trevligt trevligt!! Åt äppelpaj och drack rödvin :)
Igår fick vi norgefrämmande :)  Adrian hade lilla julafton kan jag tala om. Emil var snäll och gav honom en hel kasse med piratleksaker. Vi fikade äppelpaj som hade blivit kvar sen kvällen före.  På eftermiddagen var vi över till Högströms och lekte. Eftersom dom redan har 27 ungar så märktes det inte med en till.. Nej då, bara skoja!! Det är ju baaara fem barn i familjen. Allan ville leka med Adrian, men Adrian bara väntade på att Malte skulle vakna. Han tycker ju sååå mycket om bäbisar. (dock är ju faktiskt inte Malte någon bäbis nu, men men...)  Det var iaf trevligt att träffa Anna en stund!! Sen var det dags för Adrian att åka till Görgen. Alltid lika roligt (både för Adrian och för oss)
I morse när jag var ute och sprang så kommer hela familjen Edvardsson helt plötsligt och åker förbi, Adrian såg lite förvånad ut måste jag säga. Konstigt nog så springer vi aldrig på varann, fast vi bor i världens minsta lilla stad..
By the way så gick vi förbi grannhuset en dag, och dom har en massa små små hundar som låter illa. Så säger Adrian högt och tydligt; --Mamma, det är inga råttor det där, det är hundar... Ingen aaaning vad han fått det ifrån ;)
Och när vi var på stan häromdan så beklagar han sig; -- Åååå vad det är mycket bilar och folk och sommargäster :)


Bläääää!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0