Jag VILL ha sooooommar!!!!

Jaa, jag vill gnälla över att det är för varmt, jag vill att det blir så torrt att man måste vattna hela tiden, att gräset blir brunt och knastrar under fötterna. Jag kan till och med tänka mig en rejäl algblomning, faktiskt!! Jag vill att det blir så där äckligt varmt att man måste åka till Coops kylrum för att svalka sig en stund. Jag är less på den svenska sommaren där man varannan timme går med shorts och varannan med regnställ! Gnäll, gnäll, gnäll.. Jag sa ju att jag skulle sluta gnälla. Måste bara, liite.  Igår skulle vi återigen ta ett ryck på gården och snygga upp lite. Gräset växer ju som sagt ett par centimeter per dag. Jag gick med gräsätaren och hade precis kommit lagom igång. Ja, men då kom det IGEN, regnet.. Ja, nu står ju gräsätaren där den står igen. Och jag fick inte stryka nånting på min Att Göra Lista... Ja ja, jag fick ju en vägg målad i Julias stuga iaf :) Alltid någe!
Idag kom så äntligen gossen hem efter ha varit hos Edvardssons hela helgen. Måste fråga dom om han inte får säga ett dugg när han är där för när han kom hem gick munnen på honom oavbrutet i ett par timmar :) Troligtvis är det väl detsamma där kan jag tro.. Lilla gubben, han har att brås på :)
Nu ska vi gå ut en stund och se vad vi kan göra ute..innan regnet kommer..igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0