Kaninstek till middag???

Ja, det sa min man igår när han upptäckte att laddaren till hans telefon var i fem delar!! Oooops!! Tur att det är jag som står för matlagningen i den här familjen då, annars skulle man väl analysera tallriken vid varje måltid i fortsättningen. Ska snacka allvar med kaninkräket!! Inte roligt att ha en sur-gubbe hemma inte...
Igår blev Adrian och jag rejält osams kan jag säga!!! Han var ju först hela dagen hos Madde och var säkert ganska trött redan vid 16 tiden, men så hade ju kompis Philip ringt och frågat om vi kunde ta en sväng till nya lekparken på kvällskvisten. Inte bangar vi då inte?!! Pojkarna hade så roligt, men Adrian kan bli liiite väl uppspelt när han har taskigt med mat i kistan, är halvtrött och dessutom är såå glad för att han har kompis. Först körde han rally med cykeln på stan trots mina tappra försök att skrika mig hes. Sen kastade han sin piggelin, så den landade mitt i min urringning. Sen lite hårdhänta tag på studsmattan och som avslutnig drämde han den nya vattenspridaren i en sten ca 10 ggr. Men sörru då brast det för mamman... Det är inte så ofta jag blir arg på den gossen, men då hade jag ledsnat för ungefär två timmar sen. Jag satte in honom i hallen och sa hejdå till Philip och hans mamma. När jag kommer in är han sååå ledsen, men jag är fortfarande arg så jag har ingen lust att trösta. Då ber han att få ringa till pappa(gärna tänker jag, han kan gott höra hur vi har det) -Pappa kom hem, mamma är arg på mej hulkar han fram. Han lägger på luren och som pricken över iet så kliver mormor in genom dörren --Men Adrian, är du ledsen???? Jaaa maaammaaa äär aaaaarg på mej... Och så sprutar såklart tårarna!!! Oj oj så synd om lilla gossen!!!!! Mormor har nog glömt att det var precis sådär arg hon var på oss ungar ibland (fast vi såklart var heeelt oskyldiga)  :)  Ja, ja det är väl tur att det finns mormorar och sånt som kan trösta när inte mammor vill...

Oj oj Greger... Nu ligger du risigt till..


Roooligt :)


Balansgång!


Glasstajm :)

Kommentarer
Postat av: Åsa

....-dumma, dumma din mamma lilla Adrian. Du får komma och bo hos moster istället!!! ;)



Puss på er!

2009-07-08 @ 16:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0