Skrivtorka...

Jaa, jag vet. Jag har inte bloggat på ett par dar.. Förlåt! Vet att det finns några som gillar att ha koll :) I går drog vi iaf till Furuvik. Återigen med halva Sveriges befolkning. Konstigt att man gör om samma misstag två gånger. Inom loppet av en vecka. Suck!!
Ja ja.. Vi hade ju fint väder iaf. Och smart som man är så tog vi karusellerna först och djuren sen. Det finns liksom en oskriven lag som säger att man först spatserar runt bland getter och apor ett par timmar för att sen göra sig fattig på karuseller och lotteristånd. Men se där lurade vi dom allt!! Jag hade ju också tur som hade med mig Julia och Mattias som fick åka karusellerna med Adrian. Jag kunde bara stå där och se vacker ut.. Eller va?? Vi tjuvade nämligen in Adrian som treåring för att han skulle få åka gratis :) Och vi var livrädda vid varje karusell att Adrian skulle höra oss när vi talade om hans felaktiga ålder. Jag liksom viiiiskade -- Han är treochetthalvt... Hade han hört mig så hade han ropat  --Mamma,  Jag är "hyra"!!  Vad gör man inte för att tjäna ett par hundringar??
Här fiskar Adrian ihop till ett fint pris :)



Mallig!!



Se så glad Julia blir när hon får åka!!



Hiiitläskig bergochdalbana :)



Ja, men det fattade man väl?!! 



Mattias ser ganska nöjd ut han också... :)



Gul bil!



Orättvist orättvist orättvist...









 

Kommentarer
Postat av: Pia

Hahaha hahaha hahaha! Ja jag gillart!!!! Att ha koll på er! Kramen

2009-07-23 @ 22:49:54
Postat av: jessica

Det var på tiden att du skrev igen. Jag saknar det.

Varje gång får jag ett gott skratt....Fortsätt med det är du snäll.

Kram jessica.

2009-07-24 @ 09:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0