Till bakluckan idag...

Dom öppnar ju kl 10 så vi åkte vid 9. Sjukt mycket folk redan då! Ska man göra fynd ska man åka redan vid halv åtta!! Det fanns hur mycket grejer som helst. Men jag hade fått stränga order av min kära make att ; Släpa inte hem en massa skit igen nu rå..... Förstår inte vad han menar med det??? Jag köpte iaf tre stycken flytvästar. 80 kr för alla tre! Så nu mina vänner kaaaan ni väl åka med mig till Bockön????? Ni får låna flytväst!! Nej, jag ska faktiskt sluta tjata.. Så fort det blir vackert väder ska vi iaf ta med oss Jessica E med familj ut på böljan! Kul att nån vill hänga på!!
Ja, bakluckan ja. Jag köpte en deckare för 10 kr och sex stycken vinglas ( i keramik) för 60 kr. Just ja, två stycken småmotorcyklar ( såklart) till gossen också!! Det blev väl inte så mycket skit????
När jag kom hem från Norrskedika fick Adrian sätta på kärran på fyrhjulingen och hjälpa mig att ta hem utekaninburen som vi ska låna av Anna ett tag ( tills Greger växer ur den..) Tog mig några timmar att sanera och fixa till den, men nu så :) Min bästa pappa har börjat snickra en stor kaningård som vi ska ha nästa sommar, men den har tyvärr blåsten tagit :( 
För övrigt så har här varit crossrace för hela slanten. Emil har varit här med Adrian och dom har turats om att åka fyrhjuling och cross. Det går alldeles för fort!! Dom kör som små dårar :)
Ja, annars var det inte mycket från mig idag.. Trött som vanligt och en släng av nackspärr.. Ska försöka hinna ligga lite på spikmattan i morgon. La mig idag, men efter 2 minuter ringde Julia och bara måååååste bli hämtad i Östhammar. Typiskt!
Godnatt mina vänner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0