Trackbyte igår och målning idag..

Ja, som sagt. Igår var det återigen dax för trackbyte. Vi skulle inte vara där förrän kvart i tre så vi passade på att hälsa på familjen Llerena på fm. Lise jobbade på 95 F när vi bodde där sommaren 2005 med Adrian. Lise var vår absolut bästa sköterska och blev snart en vän till familjen. Vi är så glada att vi har hållit kontakten med henne och hennes familj!!
Trackbytet gick galant med lite fyllemedicin :) Vi ska nog prova utan medicin nästa gång.. Hjääälp!!!
 Efteråt blev det såklart leksaksaffären och denna gången inhandlades det en Honda :) Han frångår inte sina rutiner så mycket. Han går runt och kollar på pistoler, traktorer, båtar och lastbilar, men sen dras han som en magnet till crossarna. --Mamma, vilken ska jag välja?(han håller upp en Honda och en Kawasaki) --Kawasakin, säger jag. -- Men , vilken ska jag köpa?? Kawasakin, säger jag igen. Och sådär håller han på tills jag väljer den motorcykeln han egentligen vill köpa. Och denna gången var det  hondan :)
Idag har gossen varit hos Madde så jag och David har målat klart hans stuga. Vi hade precis målat klart den sista läkten, så kom regnet. Snacka om tajming!! Spika får vi göra en annan dag för i morron ska vi dra till Gröna Lund är det tänkt.. Vi (jag och David) åker med Anna och grabbarna. Julia ska åka dit på torsdag med sina kompisar och Adrian får helt enkelt vara hos Madde. Kul att få göra något med David för ovanlighetens skull :)
Nu på kvällen när det var dags att sova så tyckte minsann Adrian att Greger också skulle sova när han skulle sova. Han gick ner till köket och kommer strax upp igen -- Så, nu har jag stängt in han i buren och han blev så glad och blev han inte glad dåå blir jag arg.  Jaa, så kan man ju också säga :)
Något han har börjat med nu är också att han ska ringa mormor så fort jag blir arg och säger åt honom. Idag tog han upp Greger och slängde iväg honom en lååång bit. Jag blev förstås inte överlycklig och sa åt honom. Då rinner tårarna och han säger --Jag vill ringa mormor, jag vill att hon ska komma hit så jag får se hur hon ser ut.... Hmm, skyll på det du ;) Skvallerbytta!!

Adrian och Lise


Lilla prinsessan Amalia










Amalia och Adrian hade så roligt :)


Här är det viss någon som lånat kameran av mamma!!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Hahaha, vilka kommentarer han fäller eran unge!!!

Han är såååå härlig.



Saknar er massor!

kram

2009-07-15 @ 09:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0