En ganska vanlig söndag...

Idag när vi var ute och promenerade stannade Adrian till och tittar ner på trottoaren. --Vad är det där mamma? En hundskit talar jag om. Då tar ungen och trycker ner hela foten i högen. --- Men vad gööör du??? frågar jag. Nu får du ju bajs på på dig . Arrrgghh!!! --Men jag har ju skor på mig, svarar han glatt... Suck...

För övrigt så har han idag badat med kläderna på. Vi var hem till Annelie och Theodor och pojkarna gick ut och lekte. Theodor har en båt på tomten och den var det ju givetvis lite vatten i. Vem kliver i om inte Adrian... Vi fick låna kläder när vi skulle hem. Väl hemma så leker han med Tim en stund. Dom går till sandlådan och efter två sekunder har han badat IGEN, denna gången i vår lilla båt. Grannarna har väldigt roligt åt vår lilla gosse. Dom tycker att Tim ser ut som en liten konfirmand i jämförelse med vår Adrian. Konstigt...??!! Trollunge ;)
I morrn är det dags för trackbyte igen. Så då blir det till att åka till Uppsala..


Så här trött blir man efter middagen ibland...

Kommentarer
Postat av: jessica

Visst är det härligt med ungar. Det måste ligga i generna det där med intresse för vatten. Inte hundskitar i allafall......Han är ju för härlig eran gosse där. Man kan ju inte tycka något annat.

Vi hörs kram jessica.

2009-07-12 @ 21:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0