Arbetsläger på Brunnsgatan 7

Ja, och jag skrev en lång blogg igår som helt plötsligt bara försvann ut i tomma intet  :(   Borta! Nackdelar med internet ibland.. Vi har gjort så fint ute på gården iaf! Klippt gräs, oljat altanen, kört iväg massor av skräp och grejer. Alla fick en varsin lista på vad de skulle göra. Adrian med :) Han plockade ihop och sorterade alla sina leksaker ute. Det har liksom blivit så att han plockat ut en bit av lekrummet varje dag när han traskat ut till sandlådan. Så där fanns mycket smått och gott! Han samlade 3 stjärnor den dagen!  David var jätte duktig och klippte hela gräsmattan. Inte så liten heller...Julia hade tur som fick sälja glass hon ;) 
Idag var gossen hos Helen så idag fick vi ännu lite mer gjort. Skönt! I morgon ska jag ut till Bockön och börja städa ut vintern. Tänkte klippa gräs också, men jag vet bara inte hur jag ska få ur gräsklipparen ur båten själv.. Hmm.. Ingen som vill hänga med ut?? :) Ja, ja.. värre saker har man väl klarat själv!
Nej, jag har varit vaken sen 05.00 ( hade en pigg pojke i morse) så nu lär jag sova..
Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0