framme!!!

Jo, vi var framme sådär en kvart i sex. Adrian sov inte en blund i bilen..Kan ju säga att ungarna hade liiite spring i benen!! Adrian och Emil sprang fram och tillbaka från det ena rummet till det andra i ca en timme, sen insåg vi att det kanske var bäst att gå ut och ta en promenad. Vi gick till centrum och åt lite middag på en pizzeria. Adrian beställde en platt köttbulle (hamburgare) åt en bit på 1x1 centimeter och var sen sååå hungrig :) Vi gick in på Tempo och köpte en falukorv. Såg lite komiskt ut kan jag tala om. Men han var ju nöjd iaf...
Jag hoppas jag ska kunna lägga ut lite bilder, men datorn är så otroligt seg idag. Bara att skriva dessa rader har tagit mig en timme... Annars får jag lägga ut dom sen.
Ja, lunchen var det ju också, några timmar före förstås, den fick vi på restaurang Norrunda (hemma hos Marika alltså) Och som vanligt gör hon ju såå god mat!! Grillat kött med potatissallad(hemmagjord förstås) och pastasallad. Det var kul att se var hon bor nu. Vi fick gå med bort till hagen och ta hem hästarna och titta på när Fredrik körde grävmaskin. Adrian nöjd och glad förstås!
Näää, det går inte att lägga ut bilderna! Vi får prova en annan gång.. Jag ska försöka knoppa nu. Vi ska ju vara på Astrid Lindgrens Värld klockan 9 i morgon..  natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0