Inget att rapportera..

Ja, det ska vara att båten snaaaaart är klar!! Jag rubbade klart den igår på dan. Iklädd vinterjacka och mössa!! Sen efter middagen skulle jag gå ut och börja vaxa, men märkte snart att vaxet hade svårt att torka, så Rulle sa efter ett tag att jag kunde låta det torka tills idag. Jo tack du. Förstod man väl att det skulle regna hela dan idag då... Typiskt!! Jag undrar hur min fina båt ser ut efter detta?!
Fan att jag inte tog före och efterbilder, hur den såg ut före jag började tvätta och nu efter (på dom ställena jag är klar vill säga) Jag tror aldrig att jag sett en finare båt :) Måste nog värdera upp försäkringen ;) Visst är det konstigt med det. Att det jobb man själv lägger ner ser man så mycket bättre än om någon annan gjort det. Hmm tål att tänka lite extra på det..
Gossen våran är hos Katarina och Görgen (onsdag-fredag) så idag drog vi till stan(tro det eller ej så följde Rulle med också)  och inhandlade lite sommarkläder till David. Tänk om de som har småbarn och lägger ut dyra pengar på deras kläder skulle förstå vad det kostar när dom blir stora???!!! Hade jag vetat det när David och Julia var små hade jag öppnat ett tonårskonto direkt! Adrian får som sagt nästan aldrig nya kläder, men han ärver desto mer. Och det går riktigt bra det med. Men det går ju inte lika bra när man är 14 och 17.. Nu är det jag som ärver efter Julia :) Det är iofs kul!
Jaaa.. annars händer det inte så mycket när inte gossen är hemma. Alla plockar med sitt. I morrn måste jag ta hand om 25 kvm tvättberg och nästan lika mycket papper som ska sättas in i pärmar. Julia ska ha förfest hemma i morrn kväll så vi får inte vara hemma.. Hoppas att vi får inkvartera oss hos Annelie och Håkan några timmar. Som sagt, inte så lätt att ha tonåringar i huset ;)
Nu ska jag lägga mig och läsa!! Underbart när man har en riktigt bra bok att se fram emot!! Just nu är det Mari Jungstedt ; Den inre kretsen
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0