Intervjuad av UNT :o

Jodå, när man sprang i mål ikväll kl 19.34 på vårruset i Uppsala så stod han där. Gubben från UNT, med både filmkamera och mikrofon. Det enda jag tänkte på var; Bara det inte är TV 4 eller nåt. Ungarna döööör ju. Fan vad pinsamt om morsan är med på TV. Förhoppningsvis vill han inte ens ha med mig i tidningen heller i morrn bitti. Nån självbevarelsedrift borde väl tillochmed den tidningen ha :) För övrigt gick det bra att springa idag med. Var inte speciellt taggad före. Försökte t.o.m  övertala Ulla att vi skulle gå istället, men se det gick hon inte med på. Det var bara vackert att rusa på det. Taskigt att lägga banan precis vid Uppsala reningsverk. Det luktade bajs halva loppet. Jobbigt att springa och hålla andan :)
I morse var gossen så glad. Han skulle få vara hemma hos Madde och leka med Ebba hela dan. Vilken lycka! Det är ju hans tjej. Grejen är bara att det vet hon inte om, men vad gör det?? Då kan ju jag säga att jag är ihop med Mikael Persbrant, fast han vet bara inte om det.. Eller, nähä. Kan man inte göra så när man är 38?? Bara när man är 4.. Okej då. Jag får väl dras med Rulle då... Han vet ju iaf om det.
I morgon bär det iväg till sjukhuset igen. Denna gång ska vi till käkkirurgen. Adrian ska få slipa ner en hörntand. Vi får välan se hur det blir med den saken. Undrar hur många mutor han ska ha för det, den lilla förhandlaren.
Nej, nu blir det till att räkna får om jag ska orka upp i morgon.
Puss och Kram och nyp i stjärten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0