Jag ska bli mormor :)

Jo, minsann!! På måndag kommer han, Julias lilla kaninpojke vid namn Greger!!! Vi ska hämta honom på Djurgården i Stockholm. Gammelmorfar har lovat att snickra en gård där han kan vara i sommar :) Ska se om jag kan hitta en bild på honom..

snygg va??

Ja, nu sitter jag här alldeles allena och gör lite löner.. Anna har varit ut en sväng, men hon var tvungen att åka till Forsmark och se till att vi får lyse här :) Julia säljer glass och Rulle har sina crossvänner på besök .. Men inte går det nån nöd på mej inte!! Jag vill aldrig mera åka i land. Okej, i november kanske det inte är lika kul.. men nu är det helt enkelt uuuunderbart!! Inga mera getingar har jag haft på besök heller :) Slog just ihjäl en dundermyra bara.. Varför är alla så stora just här?? Ja, sjön suger, det vet jag, men ...
Vi kunde äta abborre idag med!! Det var inte tokigt kan jag tala om!
Ja, mina vänner. Vad har jag mer att förtälja? Jag har inte gjort ett vettigt handtag idag! Bara läst, solat, badat.. Bara haft det riktigt skööönt!!
Kram till er alla!!

Kommentarer
Postat av: jessica

GRATTIS hur känns det att bli (mormor) nu då.

DU har ju haft en liten kanin själv. Så du vet nog hur det är att ha husdjur. Kul..Vi kommer och tittar på underverket någon dag. Ha en underbar lördag. visst är det något speciellt med svensk sommar. kram jessica

2009-06-27 @ 08:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0