Klar med båten!!!!!!

För jag är klaaar med båten, för jag är klaaaar med båten, för jag är klaaaar med båååten, fy fan vad jag är bra!! (Melodi; För jag har tagit studenten... )
Jag säger bara det till er. Ni som vill åka med mig ut på sjön; medtag halksockor och solglasögon!!! Båten blänker så mycket att det finns risk för att halka och stor risk att bli bländad!! :) Ingen kan ana så skönt det känns att stryka detta från Att göra listan.. Nu är det bara 74239 saker kvar att göra innan semestern (om jag hade haft nån semester vill säga) 
Men i morgon ska brudarna iaf åka på spa till Åland :)  Jag, Julia, IngaLill, Monica och Anna ska åka med Eckerölinjen och sen vidare till Mariehamn och bo på hotell Adlon en natt. Där ska vi få lite behandlingar (jag har valt ryggmassage och kur-bad) , äta gott och bara ha det mysigt! Det var farmor som fick en sådan resa av oss och Anna i födelsedagspresent 2007 och nu äntligen ska hon få komma iväg. Vi hade bara turen att få hänga på vi med :)
Idag fick gossen åka med och kolla på cross i Skutskär med pappa och David. Gissa om han var glad eller glad??!! Så jäkla mallig att få dra iväg själv. Han packade en burk med köttbullar, en flaska vatten och tre småcrossar att leka i sanden med. Kom hem skitig och väldigt nöjd framåt eftermiddagen :)
Nu är det inte långt kvar tills vi ska åka till Vimmerby och hälsa på Emil och Pippi  :D Jag tog in stora resväskan idag, så nu är det bara till att börja packa!! Kan förtälja att det inte bara är kalsonger och tandborste som ska med när man ska ut och resa med Adrian Andersson... Kan visa en vanlig packlista en annan dag. Nu har jag inte tid. Måste hinna få lite skönhetssömn innan vi ska till Åland...
Natti Natti

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej Vännen...



Gud va duktig du e.....hänger gärna på.

Kan vi ta en fika nån dag?



Njut nu på din spa resa de e du värd :)



Kram

2009-06-08 @ 21:33:21
Postat av: jessica

Sören kom med ett bra förslag. Vi kommer över med våran båt nu när du är klar med eran. Hoppas att eran lilla resa var bra.

Vi hörs kram jessica.

2009-06-09 @ 20:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0