Nu har Greger kommit hem :)

Jo, vi åkte på fm Julia och jag när Helen hade hämtat Adrian. Först till Uppsala för att inhandla vattenflaska, mat och lite smågrejer. Sååå hett!! Tur vi har AC i bilen! Sen drog vi till Stockholm, ut på Djurgården. Greger och hans sex syskon som var kvar bodde med sin mamma i en box i ett typ utav stall. Vi trodde ju att vi skulle kunna känna igen honom bland alla de andra ( det ska man ju kunna göra med sitt barn) Men alla såg exakt lika ut, i mina ögon i varje fall. Han skulle vara märkt med 911 i örat så det var bara till att börja leta. Jo då vi hittade honom, kände lite på honom och satte ner honom och vips var han en i mängden igen!! Inte en susning vem som var Greger :) Små kaninungar rör sig ganska mycket och fort också, så det hände att vi tog upp samma unge flera gånger i rad.
Han fann sig iaf fort tillrätta redan i bilen. Och väl hemma sen så verkade han tycka om sin nya bur. Adrian bjöd honom såklart på falukorv när vi åt middag :) men det tyckte han inte om. Konstigt tyckte Adrian..
Pappan i familjen är det inte mycket med nu ska jag säga!! Han var ju lite skruttig redan i onsdags när han kom ut till Bockön, men igår när han kom hem från crosslägret kunde han knappt gå. Han har fått ischias!! Men falsk sådan eftersom han inte har ont i ryggen. (min teori iaf) Men han var iaf till doktorn för att få smärtstillande och han säger att det är artros(!!!?) och trochanterit(vet ej om det stavas så) inflammation i en sena i höften. Vi får välan se? Han ska till Patrick Nordin imorron bitti så får vi höra vad han säger...
Jag och David sprang elljusspåret nu på kvällen!! Det gick faktiskt bra, men vi tog bara ett varv.. Nu måste jag börja träna kontinuerligt igen om jag ska palla tjejmilen 30 augusti (varför anmälde jag mig?????)
Nej nu är det väl bara att försöka vila en stund. Blir ju jag som får ta nätterna själv nu när gubben är dålig...
Natti Natti

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!



Kul med ett litet barnbarn, de måste vi få komma å kolla på någon dag. Hör av er om ni har tid att leka lite någon dag, A är så leksugen.



Kram

2009-06-30 @ 08:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0