Party party..

Nej, det är väl synd att säga. Men en trevlig kväll med mannekänguppvisning och sen god mat på Köket!! Nu har vi firat av vår första 40 åring då ;) Hoppas Annelie är nöjd.. Mätt blev hon iaf!!! Det vet jag!
Kaffet var vi för snåla att dricka på restaurangen så det tog vi hemma hos Jessica. Sen bar det återigen hemåt till packningen. En lugn och tidig kväll alltså.


Nej, detta är inte mannekängerna(fast man skulle kunna tro det)


Ja, jag tycker nog att hon ser nöjd och glad ut?!


Det här är mannekängerna!


Så här glada är vi :)
Grattis igen, Annelie!!!


Nä, nu ska jag äta min gröt och sen hämta resten av resesällskapet och lilla gossen förstås!!
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Pia

Hallåj! HAHAhaha!! MASKERAD!!! Betalbart!! Ja det var verkligen en annorlunda kväll och jag tror Annelie var nöjd endå(och mätt). Jag va lite nervös över vad som väntade oss så att första vinglaset steg mig åt skallen direkt, helt otroligt!!!! Tänk när du knackade "gubben" på armen för att be om fotohjälp, jag trodde du skulle skälla ut honom för något!! Haha! Alltså mina fina vänner, jag är tacksam att jag har er, förlåt för att jag är så väldigt dålig på att visa det! LOVE!! Ha nu en underbar resa! "Lönnberg" passa på att njut av egentid, Annelie, du ska också njuta av tillvaron och vara rädd om dig! "Henriksson" du ska blogga järnet för det är verkligen ngt för dig!! Puss mina fina, underbara och oersättliga vänner!!!

2009-06-14 @ 10:57:50
Postat av: jessica

Kan bara hålla med om att vi hade en trevlig kväll tillsammans. Det gör vi allt för sällan...

kram jessica.

2009-06-14 @ 21:55:20
Postat av: Annelie

Vill ännu en gång tacka för en trevlig kväll, jag hade supermysigt! När jag kom hem var jag så mätt att jag funderade på att ta en långpromenad, den känslan gick över så jag la mig på soffan och sov istället...

Det är ju så roligt att umgås, vi borde verkligen göra det oftare. Tack för att ni är mina fina vänner, jag är så glad att jag har er!! Och hmm är ledsen för min lilla felsägning, det var liksom inte meningen att det skulle bli maskerad utan mannekäng..måste vara min höga ålder nog kan jag väl skylla på det?! :)

Puss och kram till er alla!!

2009-06-14 @ 23:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0