rapport från bilen...

Jo, vi hann faktiskt ända till shell innan gossen frågade; När äääär vi framme???  :) Sen har han bara hunnit fråga 6589 ggr och vi är straxt utanför Uppsala.. Själv håller jag på att kissa på mig. Synd att dom la ner Rasbo. Nu vet jag inte var jag ska kissa. Tyckte det var pisamt att be Rulle stanna redan i Gimo. Vi har ju faktiskt Sören och barnen med oss också. Vi väntar på att vi ska åka ifrån regnet så vi kan stanna och dricka kaffe (och kissa)
Vidare rapportering följer.....

Kommentarer
Postat av: jessica

Hoppas att min familj ej var för jobbiga i bilen.

Jag kan tänka mig att pojkarnas mobiler gick varma.

Nu vet jag att ni har kommit tillrätta och mätta.

Sov Gott. Vi hörs imorgon. Av mitt hela hjärta hoppas jag att ni får solsken imorgon. Och hälsa till alla små kändisar därnere.

kram jessica

2009-06-14 @ 22:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0