Regn regn regn...

När ska det sluta regna?? Jag vill ha fint väder när vi åker till Astrid Lindgrens Värld!!!!! Idag har jag packat det mesta, för sen har vi några hektiska dagar igen. I morgon är det sjukhuset igen. Trackbyte denna gång. Och i morgon måste vi ta hem massor från hemsjukvården. Inför sommar och semestrar..
Det här har jag packat idag :
sugkatetrar, näsor, hårda sugslangar, mjuka sugslangar, matsondsprutor, sondslangar, nackband, prästkragar, tvättkompresser, lepheton, locoid, natrium, spruta till natrium, inhalator, sterilt vatten, handsprit, ytsprit, aggregat till nattpumpen, nattmaten, sondnäringen, nattblöjor, gördel, extraknapp, extratrack, elefantkondomer(spypåsar). Sen allt det som en vanlig fyraåring kan tänkas behöva förstås. Det är mycket som jag inte kan packa förrän precis när vi ska åka; sugarna, nattpumpen, akutsug, barnvakten..... Som sagt, det är inte bara kalsonger och tandborste som ska med när Adrian ska ut och resa.. :)
Igår fick vi brev från MinStora Dag. Astrid Lingrens värld har varit med och sponsrat så vi alla sex kommer att få gå in gratis båda dagarna!! Marknadsansvariga kommer och möter oss klockan nio på måndag morgon. Då får vi en timme för oss själva därinne innan dom öppnar. Vi kommer då att få träffa Familjen Svensson i Katthult :) Jag vet en som tycker det ska bli roligt!! Hoppas bara att han inte hamnar i snickarboa den lilla spjuvern :)
Idag fick jag med mig mannen min på en joggingvända!! Det ni! Jag har inte sprungit sen vårruset förra måndagen och hade kommit av mig totalt. Sprang bara 2,5 km. Anna hängde med på en prommenad i regnet efteråt sen. Vi såg ut som dränkta katter när vi kom hem :) Men skönt var det!!
Hej hej, ska få gossen min att somna om.. Han somnade på soffan 17.30 och vaknade efter två timmar. Pigg som en mört. Precis som igår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0