Så fort man vänder ryggen till...

...så lär han sig nåt nytt min lilla gosse!! Idag när jag kom hem från Åland körde han cross!!! Själv!!! På två hjul!!! Han är fyra år ung... Fråga mig om han var mallig... Ja, ganska :)
Ja, Åland var det ju ja.. Det var så trevligt så!! Tack snälla Inga-Lill för att du bjöd med oss!! Vi blev riktigt bortskämda måste jag erkänna. Julia skulle få den första behandlingen, ett kur-bad i ca 15 minuter. Efter 45 minuter var det min tur att få samma sak, men då säger dom att Julia inte har kommit ut ännu. Hon borde ha klivit upp för 20 minuter sen, men har inte kommit ut därifrån. Men hjälp tänker jag och rusar in. Ungen har kanske drunknat eller vad?? Nej då, hon hade ju ingen klocka bara och hade inte hört när dom knackade på dörren. Så där låg hon, väldigt väldigt rosig och total-kurad efter 40 minuter i badet :) Ja ja, valuta för pengarna fick hon ju iaf!! Själv var jag väldigt nöjd efter en kvart i badet.. Julia fick ansiktsbehandling efter det och jag hade valt klassisk massage. Kan säga att det var väldigt välbehövligt!!! Länge sen jag varit så här spänd i mina muskler. Ska ta och ringa min massör Merike nån dag tror jag.
När alla hade fått sina behandlingar skulle vi dra ut på stan för att äta lite god mat tänkte vi. Det var ju det Inga-Lill längtat mest efter. Men va´ faan. Det fanns inte en enda restaurang där maten kostade under 250 kr portionen!!! Så vi gick längre och längre. Gick in överallt och läste på menyerna. Neej, sa vi. Vi går hem till hotellet igen och äter på pizzerian där. Ja, men inte tänkte vi på att klockan hunnit blivit så mycket, så när vi kommer dit har dom hunnit stänga!! Vad gör vi?? Julia har diabetes och vi har inte ätit något sedan tidig lunch. Lämnar av Inga-Lill och Monika på hotellet och går vidare och letar. Hittar en pub/krog som har plåt-bröd(pizza) . Vi går in och ska beställa, men såklart finns inget glutenfritt till Julia!!! Hjälp.. Efter mycken övertalning och bedjande gör dom iordning en sallad med lite ruccola och olika pizzafyllningar åt henne :) Vilken tur. Så istället för en fin middag på restaurang får vi sitta i sängen på hotellet och äta pizza med händerna :) Något vi iaf kommer minnas och kunna skratta gott åt länge efteråt...

Anna med rullator :)


Pantertanter på väg ner till SPA...


Middagsbordet...


Julia..


Gänget :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0