Så synd att det inte går att visa bilderna!!

Ja, för den med "gubbarna" tog ca en timme att få fram. Jag får göra en resumé när jag kommer hem helt enkelt! Glömde skriva det i morse, att ungarna prompt skulle bada också igår kväll! Ute! (Uppvärmd pool som tur var, men...)Nog för att vi hade haft jättefint väder hela dagen, men det var ju inte såå varmt på kvällen. Och Adrian kan ju som sagt var inte bada själv. Jag fick vackert kliva i jag med.. Burr! Att bada med Adrian är verkligen inte lätt kan jag förtälja. Han får ju absolut inte få vatten i tracken, då drunknar han ganska fort. Och han är ju inte mindre vild för att han har track heller (tyvärr) Han är som de flesta andra barn; Galen i att bada! Tillslut fick vi muta honom med chips för att han skulle komma upp. Då var han blå om läpparna av köld (mamman likaså) Men kul hade han!! Sen var han bra trött och slut. Vi åt middag på hotellet och gick en kort sväng till lekparken. Sen äntligen, bums i säng :)
Och så var det då Dag 2 på Astrid Lindgrens Värld. Alla sagofigurerna finns på plats hela tiden i parken, de går omkring och pratar med barnen, har sina teaterföreställningar med jämna mellanrum. Alla hälsade på Adrian som om dom kände honom :) Men Hej Adrian, hur har du det? Det var en fröjd att se!! Men så fort någon kom fram blev han tvärtyst och bara gapade :) Såå blyg, lilla stackare..
Vi är sååå himla nöjda och glada för att vi fick den här förmånen att komma till Astrid Lingrens Värld. Allt tack vare stiftelsen  Min Stora Dag
Ikväll ska mamman få 40 minuter för sig själv! Jag har bokat en massage. Toppen, då ryggen min säger ifrån titt som tätt..
I morgon bär det av hemåt. Marika ville gärna att vi skulle ses i Norrköping och gå på Busfabriken. Får välan se om vi orkar ;) Alla är ganska trötta!! Men Albin och Jonny(Emil) var sugna iaf.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken upplevelse ni har haft. Vad kul att allt har gått bra.Vi får träffas sen och prata om allt som ni har varit med om. Spännande...

kram jessica.

2009-06-16 @ 20:46:47
Postat av: Helen G Edvinsson

Ni verkar ha ha haft några toppen dagar, va roligt... det är ni väl värda:) Kör försiktigt hem så ses vi nästa vecka

2009-06-18 @ 09:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0