Tillbaka till verkligheten...

...och med det följer ju förstås disk, tvätt , städ...  :( Ingen som har en husa till övers?? Helst gratis.. Ja, ja nu har jag ju haft fyra dagar i paradiset. Får väl vara nöjd för ett tag igen.
 Vilket underbart väder vi har :) Jag bara älskar sommaren!!! Jag har lärt mig ännu mer att uppskatta den sen vi fick Adrian. Det året han föddes bodde vi hela sommaren på sjukhuset. Det kan jag säga var inte roligt!! Sen när man var hemma på permis hade folk mage att klaga på att det var för varmt.. asså va?? Vi skänker en tanke till Henry och Helen som få tillbringa denna sommar på sjukhuset med lilla Freja. Vi vet hur dom har det... Tur att det kommer fler somrar!
I morron kommer lill-prinsen hem från Katarina och Görgen :) Ååååh vad vi längtar nu!! Men det har varit väldigt skönt att få ha varit lediga ett tag förstås.. Hoppas det fortsätter att vara så här fint väder så att Adrian kan hänga med ut till Bockön nästa sväng. Måste införskaffa en liten pool bara, så han också kan bada.

Den utlovade bilden på mina anabolagetingar. Den lilla är alltså en geting i vanlig storlek!!!

Kommentarer
Postat av: jessica

Det var storleks skillnad på dom.

Har du möjligen tittat efter spindlar i sjöboden?

Jag kan tala om för alla att dom är lika stora dom också. Jag får panik varje gång en sådan dinglar från taket i bodarna.

jessica

2009-06-28 @ 21:24:24
Postat av: Åsa

Åhh fy faaaaaaan vad stora dom var!!! Och vad skriver Jessica då om monsterspindlar??? Ändrade planer, familjen Andersson-Thiger kommer inte ut till Bockön... Vi ska bort då..... :/

2009-06-29 @ 22:33:25
Postat av: jessica

Ville bara tala om att monsterspindlarna ofta är i farten när det börjar att bli mörkt. När det är dagsljus är det ingen fara...Så fam andersson-thiger

kan vara lungna.. Det är trots allt ett litet paradis där ute i skärgården.Jag och min familj bor på ön STORA RISTEN som ligger bredvid Bockön.

Välkomna ut till havs. Kram jessica

2009-06-29 @ 23:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0