Vilken duktig unge vi har!!!

Hur många fyraåringar gapar snällt så att tandläkaren kan slipa ner en tand på en??? Det både hörs och känns ganska olustigt! Jo då, Adrian satt så snällt och gapade och lät tandläkaren göra det hon skulle. Han vet ju att det bär iväg till leksaksaffären efteråt när han varit duktig.  Om vi går på en leksaksaffär som är 1000 kvm stor med en miljard leksaker, så kommer han iaf alltid hem med en crossmotorcykel. Jag fattar inte vem han brås på?! :)  Idag blev det en Suzuki...  För övrigt har gossen varit på ett strålande humör hela dagen. Snacka om att det underlättar arbetet! Skönt för Helen också tror jag, för han har varit lite si och så de andra gångerna vi varit till Uppsala då hon har varit med. Lite skavsår i öronen har vi nog både Helen och jag, för munnen går i ett på honom :) Men det hade han ju också att brås på, just ja...
När vi kom hem bar det iväg på 40års kalas. Det var kompis Annelie som stod först på tur att lämna trettioårskrisen bakom sig. GRATTIS ANNELIE PÅ FÖDELSEDAGEN!!!!! Nästa gång tror jag visst att det är kompis Jessica, men det blir först i november det. Själv är man ju bara 38 så, det är lååångt kvar ;)

Så här fin var hon på smink kvällen vi hade :)

Nej, kära vänner, nu blir det till att dra täcket över huvudet en stund. Jag är rädd att det är min tur att jobba i natt...
Kram kram

Kommentarer
Postat av: jessica

Ha Ha du vet väl att åren går fort va.

Men det är lååångt till nästa gång.

Kanske man är på varmare breddgrader då.Vi får se.

Ha det bra .

kram jessica.

2009-06-03 @ 08:52:10
Postat av: Anneli

Vill bara passa på att tacka igen för presenter och vackra blommor. Ser med spänning fram emot den 13:e, hmm lite läskigt är det men jag vet att ni alla är så snälla så det blir nog bra det! Måste tillägga att bilden är ju bara såååå fiiin! :)

Många kramar från Tant!

2009-06-03 @ 12:28:18
Postat av: Jessica Eichinger

Gratta annelie! Vi har bokat hus i Falun 4-7 juli, sen kommer vi till Öregrund!Tänkte stanna i furuvik på vägen ned, men är osäker på om man får ha med hund.Vet du?

2009-06-04 @ 19:06:58
Postat av: Anonym

Jag är nästan säker på att det är okej med hund... Kolla på nätet.

2009-06-04 @ 19:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0