En ledig helg...

Ledig och ledig är väl att ta i, men Adrain tar en välbehövlig paus från sin mamma ett par dagar. Han är hos Edvardssons till på söndag. Själv har jag en lista som är 78 cm lång på olika grejer jag borde hinna. Igår när jag lämnat gossen på dagis åkte jag till habiliteringen för att göra habplan som det så vackert heter. Kollar av lite hur läget är och så. Är väl inte så mycket att säga om det. Det mesta funkar(inte) Hade tid för planen i två timmar, men en timme och femtiofem minuter av tiden gick åt till att gråta och tycka synd om mig själv. Det gjorde ingenting sa Kerstin, så vi bokade en ny tid till nästa vecka :) Tur det finns snälla människor runt om mig överallt! Älskar er alla!!! Åkte över till kompis Malin en sväng och vi tog en promenad runt Östhammar. Fick även lunch och kaffe där. Hur trevligt som helst! Tyckte lite synd om henne bara sen då jag åkte. Hon hade som vanligt inte fått en syl i vädret, för att jag bara pratar och pratar. Måste skärpa mig!! Finns ett bra ordspråk som säger att man fått två öron och en mun för att man ska lyssna dubbelt så mycket som man pratar. Ska träna på det!!! Har min mamma att skylla på det, hon är också duktig på att prata :)
På kvällen hade vi lite Mary Key smink-kurs med Monica. Kan säga att det blev mycket skratt då vi försökte piffa upp de här osläta anletena vi har :) Var bara Julia som frågade vad "fina linjer" betydde.. Hmm, ingen aaaning...Jag knäppte ju en massa bilder, men av någon konstig anledning skrek de flesta rakt ut då jag glatt sa att dom kunde platsa i min blogg. Förstår inte varför.. Ja ja. En del fyller ju 40 snart så då kan man ju använda bilderna till det! Får se om jag hinner blogga något i helgen. Jag kommer att ha mycket jord under naglarna, gräsfrön i håret och målarfärg på kläderna förstår ni..
Ha en skön helg alla mina vänner!!!
Kram
 

Kommentarer
Postat av: jessica

Tack för en trevlig kväll. Hoppas att jag ej fastnade på kort.....Vi fick oss några roliga timmar

med trevligt sällskap.Man behöver komma ifrån lite oftare märker man. Tack snälla. Julias kommentar om linjerna var super bra.

Kram jessica

2009-05-15 @ 17:22:14
Postat av: Annelie

Jag tackar jag med för en jätte trevlig kväll! Det var länge sen jag skrattade så mycket...man borde absolut ses oftare på det viset! Sedan så blev vi ju så snygga allihopa :)

Hmm kan hända att det är några som fyller jämna år i år, inte mycket att fira anser jag. Och gör man något kul med bilder så vet jag faktiskt att det är några fler som fyller 40 nästa år...tänk på det ;-)

Kram vännen min!

2009-05-16 @ 12:43:11
Postat av: Malin

Tack Jessica för härlig förmiddag!!

Det är väl jättebra att du får "prata av" dig, inga problem alls för min del!!!

Ha en skön helg!

Kram

2009-05-16 @ 15:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0