Hy Haan vad det blåser...

...hörde jag Adrian säga i morse när han gick ut till sandlådan :)
Själv är jag klar med tvättning av båten :D Yes!! Nu är det rubbing(eller heter det rubbning?) och vaxning kvar..suck, har lite ont i högerarmen redan! Bra för gäddhänget som tur är!! I morrn är det dags för en heldag på sjukhuset. Adrian skall kolla hörseln klockan nio i morrn bitti, så vi drar nog redan vid sju. Gäääsp! Det betyder att jag måste ställa klockan på 05,30 GÄÄÄSP!!! Jag talade om för Adrian att i morgon är det sjukhuset. Då säger ungen; Det hiiter vi i va? Ja, han kan ju varken säga F eller SK. Blir ju inte så många svärord i min blogg då ju, vilken tur :) Men som vanligt så mutar vi ju honom med en leksak när han varit duktig hos doktorn så då gick han med på att åka dit. Inte konstigt att han har mycket leksaker den gossen!
David provade sin bal-mundering idag. Gissa om han är snygg vår son (hur gick det till??) Jag tar mig friheten att lägga ut lite bilder på honom här. Då kan ni ju passa på att se mitt moderna kök ;) Undrar om jag ska göra en liiite mer modern design nu när det blir vår och sommar...hmm.. måste hitta nåt piffigt nästa gång jag åker på shoppingtur :D
Nää, Jessica!! Nu går du och lägger dig!!!! Natti natti..





Kommentarer
Postat av: Pia

Ja han e stilig sonen eran! Du skulle ju blivit skribent (journalist) elr hur det nu stavas... Haha! Du ser, inget för mig med min svenska!! Det är ju så att vi, dina nära vänner (hoppas....) tycker det är härligt att läsa om Dig och Din familj!! Ni är sköna personer alla fem och jag hoppas verkligen att de inte tycker det gör ngt att du "lämnar ut" dem!!! Ni är fantastiskt roliga att umgås med, både du och Rulle, för att inte nämna era 3 fantastiska barn!! Önskar jag kunde träffa er oftare bara. Ni gör en skillnad i mitt liv iaf. Även om jag är dålig på att höra av mig ska du veta att du o din fam finns i mina tankar!! Kram min vän

2009-05-28 @ 00:54:03
Postat av: jessica

WOW... Vad stilig han är. Han kommer att göra flickorna knäsvaga.

Vi hörs.

kram jessica

2009-05-28 @ 08:54:41
Postat av: Åsa Thiger

Ojjjj vilken hjärtekrossare!!! Jättefin du e David!



Kram!

2009-05-28 @ 09:08:54
URL: http://thigger.blogg.se/
Postat av: Annelie

David kommer att bli balens kung....vilket stilig gosse!! Han kommer inte att få en lugn stund :)

Kramar!

2009-05-29 @ 06:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0