Inget nytt under solen ...

Vad har hänt idag då?? Gossen hade kort dag på dagis med Helen idag. Jag tog en promenad när jag lämnat, gick sen hem och klippte klart gräsmattan på framsidan. Dammsög och torkade golv och sen var det dags att springa upp till dagis igen. Oh Yes, vilken rolig och innehållsrik dag.. Eller inte.. Äsch, sluta gnäll nu Jessica!!! Jag är jätteglad att det är vår, att vi kan vara ute, att Adrian är frisk och pigg just nu.
Nu är det faktiskt bara en månad kvar tills vi ska få åka till Astrid Lindgrens värld :) Adrian längtar och väntar!! Jag bävar ju lite för bilresan ner, eftersom Adrian brukar ledsna innan vi passerat Shellmacken. Vi kanske får åka på kvällen eller nåt. Fast det gjorde vi ju när Julia och David var små och vi skulle till Danmark. Vi startade klockan halv tio på kvällen för att de skulle sova hela bilresan ner till båten. De somnade en kvart före vi var framme!!! kvart i fem på morgonen. Yippiie! När är vi framme? När är vi framme? När är vi framme? När är vi framme? Våra barn har helt enkelt aldrig gillat åka bil och de har heller aldrig varit som de flesta små, att de somnar direkt när motorn startat. Man kan ju inte få allt ;)
By the way så måste jag bara få dela med mig av en god sallad jag gör nu sen jag kommit hem från Masesgården:

Färdig sallad, baby leaf, säsongsmix ( finns på påse )
Solrosskott
Tomater
Gurka
Fetaost
Rödlök
Rädisor(om man så vill)
Pumpakärnor
Solrosfrön
Olivolja
Örtkryddor på burk
Vitlök
Julia föreslog att vi kunde testa ha i kyckling också. Jag vet inte, men det kanske också blir gott?! Annars känns den väldigt "matig" ändå och den är supergod!!

Nu ska jag lyfta upp lilla sonen min som somnat på soffan i kväll..
Ha det gott alla!!!


Kommentarer
Postat av: Annelie

Måste ännu en gång säga att du är suverän på det här med bloggeri! Så snälla sluta inte skriva :)

Kramar från mig

2009-05-11 @ 22:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0